Ikona

Výsledky vyhľadávania


| Do košíka | Počet záznamov na stránku:
Všeobecný ISBD náhľad

Vyluxusované mozky : triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu / Martin Lindstrom ; [ z anglického originálu ... preložil Milan Dvořák ]. - 1. vyd. - Praha : Management Press, s.r.o., 2012. - 287 s. ; 24 cm. - ISBN 978-80-7261-191-1.

obchod, obchodná stratégia, marketingové stratégie, metódy, predaj (marketing), reklamná kampaň, neuromarketing, monografie

Lindstrom, Martin

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie / Janka Táborecká-Petrovičová. - 1. vyd. - Bratislava : Iura Edition, spol. s.r.o., 2011. - 107 s. ; 25 cm. - (EKONÓMIA). - ISBN 978-80-8078-398-3.

marketing (organizácia), marketingové stratégie, metódy, spotrebiteľské správanie, strategický marketing, monografie, vedecké monografie

Táborecká-Petrovičová, Janka

Potenciál kultúrneho cestovného ruchu na Spiši a jeho propagácia / Lenka Bartošová ; Školiteľ Jana Hučková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. - 82 s. ; 30 cm.

cestovný ruch (kultúrny), marketingové stratégie, metódy, Spiš (región, Slovensko), prieskumná analýza, diplomové práce

Bartošová, Lenka

Event marketingové stratégie / Michaela Orlíková ; Školiteľ Edita Štrbová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011. - 59 s. ; 30 cm.

event marketing, typológia eventov, nové trendy, emócie, marketingové stratégie, metódy, bakalárske práce

Orlíková, Michaela

Stratégia odvážnych : ako v strategickom plańovaní využiť kreativitu a silu odvážnych nápadov / Bernd H. Schmitt ; [z anglického originálu ... preložila Linda Opálená]. - Bratislava : Eastoen Books, 2010. - 171 s. ; 22 cm. - (Knižná edícia Tatra Banky). - ISBN 978-80-8109-121-6.

podnikanie, podnikateľské nápady, podnikový manažment, marketingové stratégie, metódy, plánovanie, kreatívne myslenie

Schmitt, Bernd H.

Zvýšenie účinnosti marketingových prístupov k rozvoju vidieckeho turizmu v Nitrianskom kraji / Janka Beresecká ; Školiteľ Mária Fáziková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2012. - 176 s. ; 30 cm.

cestovný ruch (vidiecky), turizmus (vidiecky), Nitra (kraj, Slovensko), marketingové stratégie, metódy, dizertačné práce

Beresecká, Janka

Nekomerčná reklama - Anti - tabaková mediálna kampaň / Martin Moncoľ ; Školiteľ Lukasz Wojciechowski ; Oponent Tatiana Deptová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2010. - 50 s. : CD ; 30 cm.

marketingové stratégie, metódy, fajčenie (zdravotné hľadisko), reklama, výskum, diplomové práce

Moncoľ, Martin

Porovnanie marketingových stratégií vybraných mobilných operátorov na Slovensku / Zuzana Korvínová. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2010. - 141 s. ; 30 cm.

marketingové stratégie, metódy, mobilní operátori, Slovensko (štát, Európa), rigorózne práce

Korvínová, Zuzana

Lokalizačné predpoklady cestovného ruchu v Kremnici a okolí / Gréta Kapsdorferová ; Školiteľ Jaroslav Čukan. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2010. - 73 s. ; 30 cm

Plný text.

cestovný ruch, história mesta Kremnica, baníctvo a mincovníctvo, Banské múzeum, cestovný ruch, banské mestá, Kremnica (mesto, Slovensko), marketingové stratégie, metódy, diplomové práce

Kapsdorferová, Gréta

Identifikácia zdrojov motivácie ku kúpe produktov Škoda Auto Slovensko / Zuzana Pukančíková. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa, 2008. - 83 s. ; 30 cm.

marketing (organizácia), marketingové stratégie, metódy, predaj (marketing), automobily, rigorózne práce

Pukančíková, Zuzana